facebook.gif, 2,6kB


Nowoczesna Sprzedaż Jako Gra

Szkolenie zamknięte

Bezpłatna rejestracja on-line, wyślij formularz zgłoszeniowy.

ROZPOCZĘCIEdo uzgodnienia
DNI ZAJĘĆdo uzgodnienia
GODZINYdo uzgodnienia
CZAS TRWANIA12h
PROGRAMJeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się jak skutecznie i asertywnie prowadzić rozmowy handlowe, wykorzystywać pełniej i świadomie swoje dotychczasowe doświadczenie i emocje w konstruktywny sposób, czyli pracować tak, aby być efektywniejszymi, zapraszam Państwa na kolejny stopień wtajemniczenia handlowców – szkolenie „Nowoczesna Sprzedaż Jako Gra” . Program szkolenia ma charakter warsztatowy i zbudowany jest w oparciu o ćwiczenia konkretnych umiejętności sprzedażowych.

Po szkoleniu będziecie Państwo wiedzieli:
-jakie są reguły Sprzedaży jako Gry
-na czym polega waga konstruktywnego klimatu w negocjacjach
-co kryje się pod hasłem stanowisko a interes negocjacyjny
-jakie są instrumenty poznawania interesów klienta
-jak unikać polemiki z klientem
-co osłabia handlowca i jak sobie z tym asertywnie radzić
-jak utrzymać entuzjam handlowy


Potrafili:
-radzić sobie z trudnymi zagraniami wstępnymi klienta typu „ nie mam czasu”
-rozpoznawać tzw. metaprogramy umysłowe klienta
-definiować stanowisko i interes negocjacyjny
-przeciwdziałać wywoływaniu lęku handlowców wskutek presji klientów
-stosować wybrane techniki finalizacji negocjacji
-rozpoznawać symptomy spadku entuzjazmu sprzedażowego i jak sobie z tym radzić

PROGRAM SZKOLENIA

- wstęp: dlaczego sprzedaż jako gra
- stanowiska a interesy negocjujących stron
– przeciwdziałanie konfliktom
- instrumenty poznawania interesów klienta
– jak unikać polemiki z klientem zewnętrznym i wewnątrz własnej firmy
- trudne zagrania wstępne klienta typu „ nie mam czasu” lub „to mnie nie interesuje” – co dalej?
- metaprogramy umysłowe klienta – czyli co komu polecać, a komu „nie” i jak nie zrazić klienta-krytykanta
- lęki handlowca – jak radzić sobie z manipulacjami i presją klientów/ zachowania asertywne
- kilka wybranych technik finalizowania negocjacji
- jak utrzymać entuzjazm w sprzedaży – kilka wybranych technik
- podsumowanie szkolenia
WYKŁADOWCY
CENA


  • przeprowadzanie spraw urzędowych
  • wypełnianie wniosków
  • pisanie listów urzędowych
  • sprawy związane z zameldowaniem, przesiedleniem, odszkodowaniem itd.
  • zakładanie i rejestracja firm
  • tłumaczenia
  • zwrot podatku