facebook.gif, 2,6kB

TELEMARKETING

Szkolenie zamknięte

Bezpłatna rejestracja on-line, wyślij formularz zgłoszeniowy.

ROZPOCZĘCIEdo uzgodnienia
DNI ZAJĘĆdo uzgodnienia
GODZINYdo uzgodnienia
CZAS TRWANIA8 - 16h
PROGRAMCel szkolenia ; kształtowanie odpowiednich zachowań w trakcie telefonicznego kontaktu z klientem, pokonywanie barier w rozmowach telefonicznych, radzenie sobie z trudnym klientem , identyfikowanie potrzeb klientów w rozmowie telefonicznej.

Szkolenie skierowane jest do osób mających bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, które są odpowiedzialne za obsługę infolinii, za umawianie spotkań, wstępne pozyskiwanie klienta, sekretarki.


Program ramowy szkolenia - 16 godz.
(Modyfikowany do potrzeb firmy)


I.Istota telemarketingu - podstawy

II.Telesprzedaż - metodologia sprzedaży

III.Kreowanie wizerunku firmy w telemarketingu

IV.Pozyskiwanie nowych klientów

V.Psychologia w telemarketingu - trudny klient
VI.Cwiczenia.
WYKŁADOWCY
CENA