OBSŁUGA KLIENTA - EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
Szkolenie otwarte
Bezpłatna rejestracja on-line, wyślij formularz zgłoszeniowy.
ROZPOCZĘCIE | maj |
DNI ZAJĘĆ | do uzgodnienia |
GODZINY | 16.30 - 20.00 |
CZAS TRWANIA | 24 h |
PROGRAM | PROGRAM
I. Rola klienta
Oczekiwania klienta
Dbałość o wizerunek firmy
Jakość obsługi klienta
II. Etapy obsługi klienta
Pierwsze wrażenie
Jak nawiązać pozytywny kontakt z klientem
Pozytywne nastawienie
III.Zasady komunikacji interpersonalnej
Mowa ciała
Ton głosu, sposób mówienia
Odkrywanie potrzeb klienta
umiejętność zadawania pytań i aktywnego słuchania
Podsumowywanie wypowiedzi klienta
Zasady prowadzenia rozmów przez telefon
IV.Style kupowania jak klienci kupują
Schemat: cechy zalety korzyści
Dobór właściwych przykładów i argumentów wynikających z analizy potrzeb i typu klienta
Doradzanie umiejętności i wiedza
V.Jak podchodzić do skarg i reklamacji
Trudny klient
Radzenie sobie z trudnym klientem
--------------------------
Uwaga! Rozpoczęcie szkolenia w danym terminie uzależnione jest od liczby zgłoszeń.
Certyfikat:
Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.32/00132/2018 po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia na podstawie § 6 i § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
| WYKŁADOWCY | Wieloletni trener i praktyk |
CENA | 530 zł zł |

--> BEZPŁATNA REJESTRACJA ON-LINE <--
Zapisz się już teraz, ilość miejsc ograniczona. |
|