facebook.gif, 2,6kB

OBSŁUGA KLIENTA - EFEKTYWNA SPRZEDAŻ

Szkolenie otwarte

Bezpłatna rejestracja on-line, wyślij formularz zgłoszeniowy.

ROZPOCZĘCIEwrzesień
DNI ZAJĘĆdo uzgodnienia
GODZINY16.30 - 20.00
CZAS TRWANIA24 h
PROGRAMPROGRAM

I. Rola klienta
Oczekiwania klienta
Dbałość o wizerunek firmy
Jakość obsługi klienta

II. Etapy obsługi klienta
Pierwsze wrażenie
Jak nawiązać pozytywny kontakt z klientem
Pozytywne nastawienie

III.Zasady komunikacji interpersonalnej
Mowa ciała
Ton głosu, sposób mówienia
Odkrywanie potrzeb klienta
umiejętność zadawania pytań i aktywnego słuchania
Podsumowywanie wypowiedzi klienta
Zasady prowadzenia rozmów przez telefon

IV.Style kupowania – jak klienci kupują
Schemat: cechy – zalety – korzyści
Dobór właściwych przykładów i argumentów wynikających z analizy potrzeb i typu klienta
Doradzanie – umiejętności i wiedza

V.Jak podchodzić do skarg i reklamacji
Trudny klient
Radzenie sobie z trudnym klientem


--------------------------
Uwaga! Rozpoczęcie szkolenia w danym terminie uzależnione jest od liczby zgłoszeń.

Certyfikat:
Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.32/00132/2018 po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia na podstawie § 6 i § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. Nr 31, poz. 216).

WYKŁADOWCYWieloletni trener i praktyk
CENA530 zł zł


--> BEZPŁATNA REJESTRACJA ON-LINE <--

Zapisz się już teraz, ilość miejsc ograniczona.