WYWIERANIE WPŁYWU
Szkolenie zamknięte
Bezpłatna rejestracja on-line, wyślij formularz zgłoszeniowy.
ROZPOCZĘCIE | do uzgodnienia |
DNI ZAJĘĆ | do uzgodnienia |
GODZINY | |
CZAS TRWANIA | 8 - 16 |
PROGRAM | Szkolenie kierowane jest do ;
1. Kadry zarządzającej podstawowego, średniego i wyższego szczebli – w tym przypadku skupia się na tym w jaki sposób kierownicy mogą skutecznie zarządzać podwładnymi wykorzystując reguły i metody wywierania wpływu.
Na realnych przykładach wskazuje się, jakie zachowanie w jaki sposób jest odbierane, interpretowane przez pracownika i jakie są tego skutki w kontekście skutecznego realizowania zadań, motywacji do pracy, relacji międzyludzkich w zespole.
Omawiany jest także, w jaki sposób managerowie mogą wywierać wpływ na klientów zewnętrznych firmy.
2. Sprzedawców, przedstawicieli handlowych, agentów ubezpieczeniowych – w tym przypadku szkolenie koncentruje się na tym w jaki sposób sprzedawca poprzez swoje zachowania, sformułowania, sztuczki może spowodować określoną reakcję klienta. Pokazuje na przykładach na jakie zachowania jak reagują klienci i w jaki sposób można wykorzystać to dla realizacji skutecznej sprzedaży.
Program
Podstawowe pojęcia i zasady
Ewolucyjne podstawy zachowań – dlaczego ludzie ulegają wpływom
Reguły wywierania wpływu
Werbalne metody wywierania wpływu
Zasady skutecznej perswazji - w tym wykorzystanie NLP
Niewerbalne metody wywierania wpływu
Jak skutecznie wywierać wpływ na podwładnych, przełożonych, klientów
Obrona przed wywieraniem wpływu | WYKŁADOWCY | Wieloletni szkoleniowiec, praktyk |
CENA | zł |

|
|