facebook.gif, 2,6kB


SKUTECZNY KONTAKT Z KLIENTEM

Szkolenie zamknięte

Bezpłatna rejestracja on-line, wyślij formularz zgłoszeniowy.

ROZPOCZĘCIEdo uzgodnienia
DNI ZAJĘĆdo uzgodnienia
GODZINYdo uzgodnienia
CZAS TRWANIA6h
PROGRAMSKUTECZNY KONTAKT Z KLIENTEM –
POZNAĆ, ZROZUMIEĆ, POKOCHAĆ

Szkolenie obejmuje 5 bloków:
1.Klient – czego oczekuje? Istota obsługi klienta.
2.Jak nas widzą? – wizerunek sprzedawcy.
3.Determinanty sprzedaży - od czego zależy, czy nam się uda?
4.Negocjacje, czyli spotkanie z najgorszym klientem na świecie.
5.Sprzedałem/łam i ….. co potem?

Szczegóły:
1.Psychologia kontaktu z klientem (czy można coś powiedzieć na podstawie czyichś oczu?); prawa klienta a prawa sprzedawcy. Czy zakupy to stres?
2.Wizerunek sprzedawcy – pierwszy kontakt –czy od razu można się polubić? Savoir vivre w pracy.
3.Determinanty – co nam pomaga, co nam przeszkadza (specyfika produktu, miejsce sprzedaży, profesjonalizm miękki i twardy, doświadczenie, empatia).
4.Jak negocjować, aby nikt nie przegrał? Zasady: myśli, myślał, okazało się, metoda wędzonego śledzia, reguła wzajemności.
5.Co po udanej sprzedaży – Jak rozstrzygać reklamacje? Asertywność. Co zrobić, żeby klient zechciał wrócić? Jak zapamiętać „Kowalskiego”?

Zajęcia stanowią połączenie teorii i praktyki. Przeznaczone są dla początkujących sprzedawców oraz dla osób, które chcą spojrzeć na swój zawód z innej perspektywy.

WYKŁADOWCY
CENA


  • przeprowadzanie spraw urzędowych
  • wypełnianie wniosków
  • pisanie listów urzędowych
  • sprawy związane z zameldowaniem, przesiedleniem, odszkodowaniem itd.
  • zakładanie i rejestracja firm
  • tłumaczenia
  • zwrot podatku